Reklamacije
Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija putem sajta www.oksigen.rs
Član 1.
Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta www.oksigen.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u vezi ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2.
Potrošač u smislu ovog pravilnika jeste svako lice koje putem interneta na sajtu www.oksigen.rs izvrši kupovinu.
Član 3.
Potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju u roku od šest meseci od kupovine u slučaju nesaobraznosti koja je postojala u trenutku isporuke.
Član 4.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na adresu TRINITY PLUS d.o.o. uz naznaku da je za službu reklamacija.
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
- Reklamirani artikal dostavi zajedno sa dokazom o kupovini, računom.
- Dostavi popunjen reklamacioni list koji se može preuzeti putem sledećeg linka: Reklamacioni list.
- U reklamacionom listu potrebno je navesti razlog reklamacije i željeni način rešavanja.
Član 5.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na reklamaciju potrošaču će biti dostavljen u najkraćem roku koji ne može biti duži od osam dana. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od petnaest dana, odnosno trideset dana za tehničku robu.
Član 6.
U slučaju osnovanosti prigovora potrošač ima pravo da bira:
- Zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov proizvod ili otklanjanje nedostatka ukoliko je to moguće.
- Povrat uplaćenog iznosa prema računu u slučaju kada otklanjanje nesaobraznosti nije moguće. Povrat novca izvršava se elektronskim putem na tekući račun potrošača u roku od petnaest dana od dana izjavljenja reklamacije.
Član 7.
Ovaj pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja na sajtu www.oksigen.rs.