Poštovani korisnici, molimo vas da pre poručivanja naših proizvoda pažljivo pročitate sledeće uslove. Svakom kupovinom na našem sajtu znači da ste pročitali uslove i da ste saglasni sa njima u potpunosti.

Mesto isporuke naručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.

Dostava nije ograničena iznosom ili količinom.

Prodavac je u obavezi da se stara da roba u najkraćem roku bude dostavljena kupcu putem kurirske službe, a u slučaju nemogućnosti slanja robe iz bilo kog razloga dužan je da kupca o tome obavesti u roku ne dužem od sedam dana.

Kupac može u zakonskom roku od 14 dana po prijemu da poručenu robu vrati prodavcu bez objašnjenja. Prodavac je u obavezi da u tom slučaju kupcu vrati celokupan plaćeni iznos izuzev troškova dostave robe.

Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 14 dana od dana kupovine, uz račun i originalno pakovanje proizvoda. Troškove zamene i povraćaja snosi kupac. Naručena roba ne sme biti oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži uz račun.

Originalna ambalaža ne sme biti pohabana ili oštećena, jer se u tom slučaju ne priznaje pravo na puni povraćaj novca. Od ukupne vraćene sume oduzimaju se troškovi oštećene ambalaže.

TRINITY PLUS d.o.o. garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporučuje.

U slučaju da kupac izvrši uplatu iznosa koji je manji od iznosa na profakturi smatraće se da kupoprodaja nije zaključena.

Cena dostave iznosi 480 dinara. Dostava je besplatna za porudžbine sa tri naručena proizvoda.

Roba se isporučuje kupcu lično ili osobi koju je kupac naveo kao primaoca pošiljke. Kupac ili primalac pošiljke mora se nalaziti na adresi za isporuku u periodu od 8 do 16 časova radnim danima.

Ukoliko dostavljanje bude onemogućeno zbog odsustva kupca ili druge osobe predviđene ovim uslovima i roba bude vraćena u polazišno mesto kupac je dužan da snosi troškove povraćaja robe. Robu sa povraćaja prodavac može dalje prodavati trećim licima jer se tada kupoprodaja smatra raskinutom.

Prilikom preuzimanja paketa kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket. Ukoliko postoje vidna oštećenja kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi oštećenje artikala službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji.

U slučaju oštećenja sadržine paketa kurirska služba nadoknađuje nastale troškove.

Proizvode poručene putem sajta www.oksigen.rs
možete platiti na sledeći način:

  1. gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke od kurira

U slučaju plaćanja gotovinom kurir će vam uručiti robu i račun.

Poslednji korak poručivanja: klikom na dugme „Poruči“ dobijate automatsku email poruku kao potvrdu da je vaša porudžbina prosleđena internet prodaji. Internet prodaja proverava dostupnost artikala u najkraćem roku.

Ukoliko artikal nije raspoloživ primićete email obaveštenje da poručeni artikal nije dostupan i da je porudžbina otkazana.

Ukoliko porudžbina sadrži više artikala a pojedini nisu raspoloživi kontaktiraće vas operater i obavestiti koji artikli nedostaju. Biće zatražena vaša saglasnost za isporuku samo dostupnih artikala. Stanje proizvoda nastojimo da održimo ažurnim ali može doći do odstupanja.

U slučaju da nakon poručivanja bude utvrđeno da je cena greškom pogrešno prikazana prodavac će vas obavestiti o tačnoj ceni. Kupac tada može da potvrdi kupovinu po ispravnoj ceni ili da odustane od porudžbenice.